دعای قرآنی
بعد از دعای قرانی پست قبلی دعای زیر را بخوانید .
روش خواندن آن به اینطریق است که قبل از اذان ظهر روز جمعه (حدود یک ساعت یا یک ساعت ونیم قبل از اذان ظهر جمعه) یک ظرف آب را برداشته و بعد از خواندن ایات به آب بدمد. بعد از آن اب را یک کم بخورد و اطراف خانه و جلو درب خانه بریزد . 3 هفته تکرار کند برای هر حاجت اگر صلاح باشد خوب است . این ختم رو کسی به من یاد داده است اون فرد حاجت گرفته است.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ساعت 23:41 توسط مریم
|